![](https://anahitamirkhanyan.wordpress.com/wp-content/uploads/2024/03/img_3948-1.jpeg?w=1024)
2023-2024թթ. ուս տարվա մեկնարկն ավելի համակարգված և պատրաստված ստացվեց: Հետազոտական վարժարանում դասավանդման մեկ տարվա փորձն արդեն մեծ հնարավորություն էր ուսուցման նպատակներն ու խնդիրները հստակ առանձնացնելու և ըստ դասարանների նպատակաուղղված նախագծային աշխատանքներ իրականացնելու համար:
Ուսումնական շրջանում իրականացրեցինք մի շարք նախագծեր, որոնցից կարող եմ առանձնացնել ստացված նախագծերը.
«ListenMind» Project: «The Power of Advice» Open Lesson»
«Virtual journeys around the world wonders»
Ընթերցանության Նախագիծ «Diverse Interests: Reading Reflections»
Parajanov 100 Նախագծի թարգմանություն
Ամռան և աշնան ընթացքում հավես ռազմամարզական ճամբարների համակարգում ունեցա: Ամռան ընթացքում 10-11-րդ դասարանների սովորողների, իսկ նոյեմբեր ամսին, աշնանային ճամբարի ընթացքում և գարնանային փուլի ժամանակ, 9-րդ դասարանցիների հետ: Ճամբարի ամփոփումներին և սովորողների պատումներին կարող եք ծանոթանալ կից հղումներով.
- Ռազմամարզական ճամբարի ամփոփում 1
- Ռազմամարզական ճամբարի երկրորդ փուլի ամփոփում
- Աշնանային ռազմամարզական ճամբարի ամփոփում
- Ռազմամարզական 9-րդ հերթափոխի ամփոփում
Հետազոտական վարժարանում 2023-2024 թթ. հետազոտական աշխատանքներն ևս շարունակվեցին և ունեցանք հետաքրքրիր պաշտպանություններ: Այս ուսումնական տարվա սկզբում գրանցվել են 7 սովորողներ, ընթացքում ևս երկու սովորող միացել են մեր խմբին: Բոլոր սովորողներն էլ ունենալով տարբեր հետաքրքրություններ` ընտրել են իրենց հետաքրքրություններին համապատասխան թեմաներ:
Ըստ ամսիների ամփոփումը ներկայացված է ուսումնական շրջանների վերլուծական հաշվետվություններում:
2023-2024թթ. ուսումնական տարվա ամփոփումն ըստ ուսումնական շրջանների և ամիսների.