Մենթոր ուսուցչի ընտրման կարգ
Մանկավարժության լաբորատորիա
Մանկավարժական ակումբ
«Դպիր»
Մենթոր ուսուցչի աշխատանքը .այլոց փորձի ուսումնասիրում
Իմ մենթոր ուսուցիչն է իմ շատ սիրելի Իրինա Ապոյանը։ Հանդիպումներն ու քննարկումները իրականացնում ենք և ֆիզիկական միջավայրում՝ երեքշաբթի 5-րդ դասաժամին և առցանց՝ նամակագրությամբ։
ԴԵկտեմբեր ամսվա գործունեություն
Քննարկվող թեմաներ
- Հունվարյան ճամբարի ուղղությունները
- Ճամբարային նախագծերի կազմում Գոհար Աթիկյան, Անահիտ Ամիրխանյան
- Ջոկատավարի պարտականությունները
- Ֆլեշմոբի առաջադրանքների քննարկում
- Հետազոտական աշխատանքների պարզաբանումներ
- Ճամփորդությունների կազմակերպման կարգ, ճամփորդական ուղեցույց
Նոյեմբեր ամսվա գործունեություն
Քննարկվող թեմաներ
- գնահատում
- ճամփորդության կազմակերպման կարգ
- ճամփորդական հայտերի կազմում
- անգլերենի դասավանդման հետ կապված հարցեր
Հոկտեմբեր ամսվա գործունեություն
Այս ընթացքում ունեցել ենք քննարկումներ գնահատման համակարգի, սովորող- սովորեցնող նախագծերի մասին, ինչպես նաև ունեցել ենք բաց դաս-պարապմունք 12-րդ դասարանի սովորողների հետ։ Ներկայացնում եմ սովորող — սովորեցնող նախագիծը և ստացված արդյունքը։
Քննարկվող հարցեր
- Մանկավարժական ակումբի պարապմունքներին մասնակցություն
- Ծանոթացում կրթահամալիրային կյանքի անցուդարձին
- Մասնակցություն մուտք ճամբարին
- Նախագծային ուսուցում/ Ի՞նչն է հեղինակայինը անգլերենի ուսուցման գործունեության մեջ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիորում